Skip to content

دانشگاه ناشنوایان و دانشگاه فرشچیان در سال آینده “۹۸” افزایش رشته خواهند داشت.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید به افزایش و حذف رشته تحصیلی در دو دانشگاه فرشچیان و ناشنوایان گفت: طبق مصوبات جدیدی که به تازگی در دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شده است در مرحله اول برای دودانشگاه فرشچیان و ناشنوایان از مهرماه ۱۳۹۸ رشته‌های جدید با توجه به نیاز این دو دانشگاه اضافه خواهد شد.

افزایش رشته دانشگاه ناشنوایان و دانشگاه فرشچیان

ایشان افزود: همانطور که در سال تحصیلی جدید تعدادی رشته تحصیلی به این دو دانشگاه اضافه می‌شود در مقابل نیز تعدادی از رشته‌های موجود این دانشگاه‌ها با توجه به کیفی‌سازی و عدم علاقمندی دانشجویان حذف می‌شود.

محمد مهدی طهرانچی درباره حذف و اضافه شدن دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: حذف کردن یا اضافه شدن بعضی رشته‌های تحصیلی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌گردد در واقع تا زمانی که ۲ معاونت علوم انسانی و علوم مهندسی و کشاورزی مستقر شده و فعالیت خود را شروع نمایند دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همانند سال‌های گذشته مطابق رشته‌های موعود فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با استقرار ۲ معاونت علوم انسانی و علوم مهندسی و کشاورزی ما انتظار تحولات زیادی نه تنها در تاسیس رشته بلکه در حذف بعضی رشته‌ها را داریم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا