Skip to content

رئیس جهاد دانشگاهی میهمان یک برنامه تلویزیونی می‌شود.

بخش دوم برنامه‌ “رادیکال ۳” با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی امشب روی آنتن تلویزیونی می‌رود. موضوع این برنامه جایگاه علم و دانش در بیانیه گام دوم انقلاب است. این برنامه در دو قسمت مجزا آماده شده که قسمت اول آن شب گذشته روی آنتن رفت.

رئیس جهاد دانشگاهی میهمان برنامه

در قالب این برنامه تعدادی از فعالان دانشجویی نیز در مورد بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

همچنین در این برنامه سوالات و نظرات ارسالی بینندگان شبکه سه از اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها بررسی خواهد شد.

دکتر حمیدرضا طیبی در قسمت اول این برنامه با بیان اینکه ما در حال حاضر فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به وجود آورده‌ایم ولی فرماندهی اقتصاد مقاومتی هم نقش فرماندهی واحد بر توسعه فناوری را ایجاد نمی‌کند، گفت: ایجاد معاونت علمی و فناوری بسیار هوشمندانه بود ولی نقش فرماندهی به آن سپرده نشد چرا که وقتی فناوری‌ ایجاد می‌شود و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، معاونت علمی نمی‌تواند با کارفرما «چه وزارت‌خانه صنعتی و چه بخش‌های دیگر» صحبت کند و آنها را اجبار به استفاده کند.

این برنامه ساعت ۱۹:۲۰ امشب (یک شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۷) از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. موضوع این برنامه جایگاه علم و دانش در بیانیه گام دوم انقلاب است. این برنامه در دو قسمت مجزا آماده شده که قسمت اول آن شب گذشته روی آنتن رفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا