Skip to content

سمینار کاربرد آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری برگزار شد .

سمینار یک‌ روزه کاربرد آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران و با همکاری انجمن روانشناسی ایران و دانشگاه ماربورگ آلمان برگزار شد.

سمینار کاربرد آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، سمینار کاربرد آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری با حضور ۹۰ نفر از پیشکسوتان، استادان، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان فعال حوزه روانشناسی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و خدماتی، ۴ اسفند ماه ۱۳۹۷، در باغ‌ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.
در این سمینار، حمید پیروی – رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در رابطه با اهمیت برگزاری این سمینار بیان کرد: در عصر حاضر با توجه به مشکلات و مسائل زندگی فردی و اجتماعی، اهمیت به بهداشت و سلامت روح و روان در کنار سلامت جسمانی، امری ضروری است و به منظور دستیابی به این هدف، آشنایی با علم روانشناسی و تکنیک‌ها و روش‌های آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به این موضوع، لزوم فراگیری و به‌ روز رسانی دانش روانشناسی در زمینه‌ها و شاخه‌های مختلف برای کارشناسان و متخصصان این حوزه امری اجتناب‌ناپذیر است.
حمید پیروی افزود: به همین منظور مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری انجمن روانشناسی ایران و دانشگاه ماربورگ آلمان، اقدام به برگزاری سمینار یک‌ روزه‌ای در رابطه با آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری در سه حیطه Trauma, psychosis and suicidality کرده است.
مدرسان این سمینار، استادان دعوت شده از دانشگاه ماربورگ در زمینه‌های مختلف درمان شناختی رفتاری سخنرانی کردند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا