Skip to content

شرایط ویژه دانشگاه پیام نور برای ثبت‌نام دانشجویان بدهکار

دانشگاه پیام نور برای ثبت‌ نام دانشجویان بدهکار، شرایط ویژه خود را اعلام کرد. معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از شرایط ویژه برای ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان بدهکار مقطع کارشناسی خبر داد.

شرایط ویژه دانشگاه پیام نور

به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با اشاره به شرایط ویژه برای ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان بدهکار مقطع کارشناسی افزود: به منظور کمک به دانشجویان بدهکار مقطع کارشناسی که تاکنون موفق به انتخاب واحد و ثبت نام در نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری نشده‌اند، امکان ثبت‌نام بدون پرداخت شهریه ثابت ترم جاری از امروز یکشنبه ۶ اسفند ماه لغایت ۱۱ اسفند ماه ۹۶ فراهم شده است.
تا قبل از این موضوع دانشجویانی که بدهی قبلی شهریه داشتند قادر به ثبت نام نبودند. دانشگاه پیام نور با تدبیر اقدام به رفع این مشکل نمود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: تمام دانشجویان مقطع کارشناسی که به دلیل بدهی گذشته موفق به ثبت نام در ترم جاری نشده‌اند، می‌توانند صرفاً بدهی گذشته خود را پرداخت کرده و بدون پرداخت شهریه ثابت نیم‌سال جاری در مهلت ذکر شده، با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد اقدام کنند.
شایان ذکر است که دانشجویان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا