Skip to content

شروع به فعالیت دومین جشنواره ملی«زن و علم»

دانشگاه تهران از شروع به فعالیت دومین جشنواره ملی«زن و علم» خبر داد. دومین جشنواره ملی- زن و علم صبح روز دوشنبه ۲ اردی‌بهشت ماه ۹۸ با حضور معاون اول رئیس علامه امینی دانشگاه تهران برگزار گردید.

جشنواره ملی«زن و علم»

اعطای جایزه فیلدز به اولین برنده بانو، خانم دکتر مریم میرزاخانی امروز صبح با حضور مسولان کشوری (دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور- دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان- دکتر غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم- دکتر باقری قائم‌مقام وزیر علوم- دکتر نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران و برخی از چهره‌های شاخص دانشگاهی و کشوری) در تالارعلامه امینی دانشگاه تهران شروع به کار کرد.

در دومین جشنواره زن وعلم از داوران زنان در عرصه علم تقدیر خواهد شد. همچنین در این جشنواره از بانوانی که در حوزه‌های علمی، اجتماعی ، فرهنگی و …. فعال هستند، مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

در دومین جشنواره بیش از ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و در مقایسه با نخستین جشنواره زن و علم با افزایش دو برابری شرکت‌ کنندگان و حضور بانوان در این جشنواره مواجه است.
شایان ذکر است شروع به فعالیت دومین جشنواره ملی زن و علم می‌تواند نقطه عطفی در جهت حضور بیش از پیش بانوان در جامعه و به خصوص در جوامع علمی باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا