Skip to content

کمک بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(ع) به زلزله‌زدگان کرمانشاهی

یوسف مصطفایی، مسئول کانون یاوران جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(ع) از توزیع آجیل شب عید در بین ۸۰۰ خانواده زلزله‌زده کرمانشاهی خبر داد.

کمک بسیج دانشجویی

مسئول کانون یاوران جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(ع) در گفت‌وگویی بیان داشت: طرح بسیج دانشجویی این دانشگاه مبنی‌ بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه‌، بسته‌بندی و توزیع آجیل شب عید برای خانواده‌های زلزله‌زده کرمانشاه با استقبال خوب دانشجویان، اساتید و پزشکان این دانشگاه همراه بوده و الحمدالله بسته‌های تدارک دیده شده، تا به حال در بین هشتصد خانواده کرمانشاهی توزیع شده است.

یوسف مصطفایی اظهار کرد: در همین راستا در روز چهارده اسفندماه هم‌زمان با روز نیکوکاری، بازارچه خیریه‌ای در دانشگاه و همچنین بیمارستان بقیه‌الله(عج) برپا شد که سود حاصل از آن برای طرح خرید آجیل شب عید هزینه شد.

مصطفایی در ادامه گفت: بررسی‌های میدانی از مناطق زلزله‌زده نشان می‌دهد متاسفانه وضعیت رسیدگی به مردم و اسکان آن‌ها در شرایط مناسبی نیست و شاید این طرح مرهم اندکی بر آلام متعدد مردم عزیز این خطه از سرزمین‌مان باشد.

مسئول کانون یاوران جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(ع) افزود: از مسئولین امر هم می‌خواهیم رسیدگی به مردم آسیب‌دیده کرمانشاه را با قوت ادامه دهند و در راستای حل معضلات و مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا