Skip to content

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر گردید. انتشار این فراخوان در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه موجود در کشور است. همچنین این اقدام راهی است تا مسیر انجام تحقیقات رساله‌های دکتری به درستی و براساس نیازها و اولویت‌های کشور انجام و هدایت گردد.

بنابراین تمام دانشجویان مقطع دکتری ازاولین روز اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ مهلت ثبت نام در این فراخوان را دارند. پس دانشجویان علاقمند به دریافت این حمایت پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه، طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی صندوق ثبت نام کنند. نتایج نهایی نیز پس از بررسی در کمیته تخصصی اعلام می‌گردد.

طبق این گزارش، با انتشار چهارمین فراخوان بیش از ۱۵۰ رساله دکتری مورد حمایت صندوق قرار گرفت و با دریافت این حمایت مسیر تحقیقات محققان جوان هموار گردید. علاوه بر این توانمندسازی دانشجویان دکتری و تشویق آنها برای انجام پژوهش‌های در مرز دانش و اثربخش نیز می‌تواند از دیگر اثرات انتشار این فراخوان باشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا