Skip to content

قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه تربیت مدرس با ۸ وزارت‌خانه کشور


طبق بیان معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس: دانشگاه تربیت مدرس در قالب قراردادهای پژوهشی با حدود ۸ وزارت‌خانه کشور ارتباط پژوهشی و تحقیقاتی دارد.

قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی

یعقوب فتح اللهی گفت: دانشگاه تربیت مدرس با دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در قالب قراردادهای پژوهشی ارتباط دارد که از جمله آنها می‌توان به سازمان محیط زیست، وزرات‌خانه‌های نیرو، بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و کشور اشاره نمود.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس برنامه دارد برای ارتباط بیشتر با جامعه و صنعت گستره فعالیت‌های مراکز تحقیقاتی خود را بازبینی کند.

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: میزان قراردادهای این دانشگاه در سال ۱۳۹۳ حدود ۱۲۲ عنوان با ۱۲ میلیارد تومان بود که این میزان در سال ۱۳۹۴ به ۱۰۴ عنوان قرارداد با ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

یعقوب فتح اللهی گفت: در سال ۱۳۹۵ تعداد قراردادهای صنعتی این دانشگاه ۱۲۴ عنوان با حدود ۱۲ میلیارد تومان، در سال ۱۳۹۶ این دانشگاه ۸۹ عنوان قرارداد با ۳۷ میلیارد تومان و در سال ۱۳۹۷ نیز دانشگاه ۱۶۲ عنوان قرارداد با ارزش ۲۲ میلیارد تومان منعقد کرده است.

وی تاکید کرد: در دانشگاه تیمی برای توسعه ارتباط با صنعت و جامعه تدوین شده که در این تیم نمایندگان دانشکده‌های مختلف حضور دارند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا