Skip to content
منابع به دست آمده از فروش سهام شستا

منابع به دست آمده از فروش سهام شستا

این گزارش در رابطه با منابع به دست آمده از فروش سهام شستا است. مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: منابع به دست آمده از فروش سهام شستا در بورس صرف بهتر کردن خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی خواهد شد.

محمدرضوانی‌فر در رابطه با شفاف بودن در شستا گفت: حتما باید این شفافیت افزایش پیدا کند تا باعث بالارفتن سود و راندمان اقتصادی شود. وی گفت: منابع به‌دست امده از عرضه اولیه شستا در بورس جهت افزایش خدمات به کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌شود

فروش سهام شستا

رضوانی فر متدکر شد: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به خاطر فعالیت‌هایی که در پتروشیمی و نفت دارد سال قبل بیشتر از ۹۳% از تعهدات خود را به سامانه نیمایی پرداخت کرد.

وی در رابطه با بحث هولدینگ دارویی در سال ۹۸ گفت: تا پایان آذرماه توانستیم ذخیره مواد اولیه تولید داروهای مختلف داشته باشیم

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: ۵۰% از شرکت‌های زیر مجموعه شستا را سازمان حسابرسی کل کشور انجام می‌دهد و بیشتر از ۸۰% از عرضه پرتفو بورسی است.

وی در رابطه با عرضه اولیه سهام شستا گفت: سرمایه این سازمان یک دارایی بین النسلی است که از حق بیمه بازنشستگان از چندین سال پیش ایجاد شده است و و باید خدمات این سازمان به بازنشستگان ارائه شود. و باید کمک شود تا این سرمایه افزایش پیدا کند و دارای عملکرد بهتری شود.

با عرضه شستا در بورس ارزش واقعی دارایی‌ها معلوم می‌شود و تصمیمات به یک باره گرفته نمی‌شود و شرکت شستا به سمت شفافیت بیشتری می‌رود. رضوانی فر گفت: برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز سهام‌هایی در نظر گرفته شده است.

عرضه اولیه سهام شستا

رضوانی‌فر افزود: فردا نیز عرضه اولیه سهام شستا را در بورس خواهیم داشت که سهم هر کد بورسی کمتر از ۴ میلیون تومان پیش‌بینی شده است و برای کارکنان شستا و شرکت‌های زیر مجموعه آن نیز سهام ترجیحی در نظر گرفته نشده است. مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد: فردا نیز عرضه اولیه سهام شستا را در بورس خواهیم داشت که سهم هر کد بورسی کمتر از ۴ میلیون تومان است و و برای کارکنان شستا سهام ترجیحی در نظر گرفته نشده است. منابع به‌دست آمده از عرضه بورس نیز برای سازمان تامین اجتماعی است و جهت استفاده در پروژه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: در بهار و تابستان نیز عرضه بورس‌های دیگری مثل کاغذ لطیف، هلدینگ سیمان و مجموعه رایتل را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پایان گفت: در سال ۹۰ تا ۹۸ افزایش سرمایه ای در شستا نداشتیم و در سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش سرمایه داشتیم که به ۸ هزار میلیارد تومان رسیده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا