Skip to content

مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی “فلوشیپ” برای بار سوم تمدید شد

آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی “فلوشیپ” سال ۱۳۹۸ مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیرمتمرکز و توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ۷ تا ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. جهت مشاهده جدیدترین اخبار پیرامون مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار و سایر مطالب مرتبط کلیلک کنید.

ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی

مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار به مدت یک روز خواهد بود و داوطلبان امروز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۷ می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش‌نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون «عضو هیئت علمی، آزاد» صرفاًً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و طبق مفاد راهنما ثبت نام نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳ اردیبهشت و ۴ اردیبهشت‌ماه ۹۸ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی «به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های آسکی “OSCE، PMP”، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می‌گردد.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸«در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح» و آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها از تاریخ ۷ اردیبهشت‌ماه تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی “فلوشیپ” سال ۹۸ حدود ۴۲۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا