Skip to content

زمان اعلام نتیجه نقل و انتقال دانشجویان توسط دانشگاه‌های مبداء

سازمان دانشجویان زمان اعلام نتیجه نقل و انتقال دانشجویان توسط دانشگاه‌های مبدا را اعلام کرد. دانشگاه‌های مبداء از ۱ خرداد ماه  الی ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷  فرصت دارند، درخواست‌های موافقت شده برای میهمانی و انتقال دانشجویان را به دانشگاه‌های مقصد ارسال نمایند.

نتیجه نقل و انتقال دانشجویان

نتیجه نقل و انتقال دانشجویانسازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان متقاضی‌ میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تقاضای خود را ۱ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سامانه سجاد ثبت کردند. هم اکنون دانشگاه‌های مبدأ موظف هستند درخواست دانشجویان را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا ۱۵ تیر‌ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمایند.

پایان مردادماه زمان بررسی تقاضاها و نتیجه نقل و انتقال دانشجویاندانشگاه‌های مقصد موظف هستند حداکثر تا پایان مرداد‌ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نمایند.

دانشجویان متقاضی، باید با اطلاع کامل از شرایط آئین‌نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را براساس نوع آن (۲ نیم سال میهمانی، ‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده ثبت می‌کردند.

هم چنین با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا می‌کردند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا