Skip to content
ISIC در دانشگاه پیام‌نور

انتصاب نماینده ISIC در دانشگاه پیام‌نور

دکتر دانیال داودی راد طی حکمی از سوی محمدرضا شمشیرگر (مدیر سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در ایران) به‌عنوان نماینده ISIC در دانشگاه پیام‌نور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، دکتر دانیال داودی راد از سال ۱۳۹۸ تاکنون، مسئول نمایندگی دانشگاه پیام نور در کشور ترکیه را عهده‌دار هستند. بر این اساس، از این پس، وی به‌عنوان رابط و نماینده سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در دانشگاه پیام نور، ایفای نقش خواهد کرد.

حکم نمایندگی دکتر داودی راد

نماینده ISIC در دانشگاه پیام‌نور کیست؟

دکتر دانیال داودی‌راد متولد تیرماه ۱۳۵۳ در تهران، استاد دانشگاه و دارای مدرک دکتری رشته علوم تربیتی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی عضو انجمن روانشناسی تربیتی ایران و مسئول دانشگاه پیام نور (واحد بین الملل ترکیه)هستند. از دکتر داودی راد تاکنون ۶ عنوان کتاب در زمینه‌های آموزش کارآفرینی به چاپ رسیده است.

دانشگاه پیام نور و سازمان دانشگاهیان

دانشگاه پیام‌نور هفتمین دانشگاه پرجمعیت دنیا محسوب می‌شود. این دانشگاه، علاوه بر ۳۱ دانشگاه استانی در سراسر ایران دارای بیش از ۲۰ شعبه بین‌المللی در سطح جهان است. از این رو، تعاملات این دانشگاه و سازمان بین‌المللی دانشگاهیان بسیار قابل توجه است.

تا کنون بیش از ۲ میلیون دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و تعداد زیادی از اعضای هیات علمی و دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه پیام نور، عضو سازمان بین‌المللی دانشگاهیان هستند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا