Skip to content

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های علوم بهزیستی و شریف

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های علوم بهزیستی و شریف منعقد شد. دانشگاه‌های علوم بهزیستی و توانبخشی و  صنعتی شریف با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، برنامه‌های پژوهشی و فناوری در حوزه توانبخشی را توسعه می‌دهند.

همکاری بین دانشگاه‌های علوم بهزیستی و شریف

مفاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های علوم بهزیستی و شریف

  • توسعه فناوری
  • توسعه محصول و تجاری‌سازی فناوری
  • مبادله مطالب آموزشی و سایر اطلاعات
  • برنامه‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت
  • برگزاری رویدادهای توسعه فناوری
  • تأسیس آزمایشگاه یا مرکز توسعه فناوری مشترک

امیر سالار جعفرپیشه مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه بین مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرکز تحقیقات فناوری‌های توانبخشی عصبی هوشمند دانشگاه صنعتی شریف امضا شده است.

جعفرپیشه تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، علاوه بر حضور اعضای هیأت‌علمی طرفین در دانشگاه همکار و یا مراکز وابسته به آن، برنامه‌های پژوهشی و توسعه فناوری مشترک با حمایت و مشارکت طرفین، طراحی و در اسرع وقت به اجرا گذاشته می‌شود.

به گفته مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دستاوردهای مادی و معنوی حاصل از فعالیت‌های مشترک مندرج در این تفاهم‌نامه که ۵ سال اعتبار دارد، به صورت مشترک توسط هر ۲ دانشگاه و در قالب آیین‌‌نامه هر فعالیت، مدیریت خواهد‌شد.

وی در پایان گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با دانشگاه صنعتی شریف، استفاده از وابستگی علمی مشترک برای اعضای هیأت‌علمی شرکت‌ کننده در برنامه‌های مصوب‌، طبق قوانین داخلی هر دانشگاه امکان‌پذیر است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا