Skip to content

پایان مهلت دریافت کارت کنکور ۱۳۹۷

حسین توکلی مشاور عالی سنجش اعلام کرد: مهلت دریافت کارت کنکور ۱۳۹۷ امشب پایان می‌یابد. مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۱۲ امشب ۶ تیر‌ماه آخرین فرصت دریافت کارت کنکور سراسری ۱۳۹۷ است و متقاضیان می‌توانند کارت خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.دریافت کارت کنکور 1397

حسین توکلی در ادامه افزود: کارت ورود به جلسه کنکور ۱۳۹۷ به‌همراه برگه راهنما از ۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان تا ۶ تیر ماه می‌توانند پرینت آن را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

زمان برگزاری کنکور ۱۳۹۷

وی افزود: کنکور سراسری ۱۳۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و هم‌چنین در کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

توکلی تاکید کرد: نظر به اینکه مهلت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون امروز ۶ تیرماه پایان می‌پذیرد به متقاضیانی که تاکنون برای دریافت کارت اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود هرچه زودتر برای دریافت کارت اقدام نمایند تا در صورت نقص احتمالی کارت فرصت کافی برای رفع نقص آن داشته باشند.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۱۳۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش و در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سوالات اختصاصی و عمومی خود پاسخ دهند.

برنامه زمانی کنکور سراسری ۱۳۹۷

  • آزمون گروه‌های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۷ تیرماه
  • آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه ۷ تیرماه
  • آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۸ تیرماه
  • آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی بعد از ظهر جمعه ۸ تیر ماه

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا