Skip to content
حمایت از طرح‌های آی‌تی برا مبارزه با کرونا

حمایت طرح‌های‌آی‌تی برای مبارزه کرونا

حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از طرح‌های‌آی‌تی برای مبارزه کرونا در الویت قرار گرفت.

شایعات درباره با ویروس کرونا دلیل شده است که ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه طرح‌های‌آی‌تی برای مبارزه کرونا فناوری اطلاعات ، نرم‌افزار و تولید محتوافعالیت دارند را مورد حمایت قرار دهد.

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از وظایف خود میداند که از حوزه فناوری و نو آوری در حوزه آی‌تی حمایت سازدو کمک به آنها را در الویت کاری خود قرار دهد.

با شیوع روزافزون ویروس کرونا درکشور با هدف عزم ملی مبارزه با کرونا حمایت های جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و نرم افزار و تولید محتوا صورت خواهد گرفت به دلیل این که این حوزه در خط مقدم الویت های ما قرار دارد .

با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونارا شکست می‌دهیم شعار و عنوان فراخوانی است که قصد دارد در این عرصه با هم افزایی فعالان و پیشگامان زیست بوم فناوری و نوآوری گامی قدرتمند به کمک مردم کشور برای شکست دادن ویروس کرونا با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها برداریم .استفاده از ظرفیت های علمی و فناوری و نوآورانه کشور هست که میتوان ما را در این برحه از زمان یاری کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا