Skip to content

کارگاه آموزشی تخصصی ویژه اعضا هیئت علمی و دانشجویان خارجی دکتری

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی مجموعه کارگاه آموزشی تخصصی کوتاه مدت در سال جاری ویژه اعضا هیئت علمی و دانشجویان خارجی در مقطع دکتری برگزار می‌شود. جذب دانشجویان خارجی به نقل از مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم در الویت‌های سیاست بین‌المللی سازی دانشگاه قرار دارد.

جذب دانشجوی خارجی

دوره‌های مشترک دانشگاه خواجه نصیر

کنار فعالیت‌های مشترک پژوهشی بین‌المللی با سایر دانشگاه‌ها همواره مورد توجه این دانشگاه بوده است. البته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در راستای جذب دانشجو در دانشگاه کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدتی برای روزهای تابستان سال جاری تدارک دیده است.

کارگاه آموزشی تخصصی

مجموعه کارگاه آموزشی تخصصی در تابستان سال جاری مباحث در زمینه‌های مختلف وزارت علوم فراهم می‌سازد.

برای آشنایی بیشتر و بهتر علاقمندان با فضای آموزشی و امکانات دانشگاه که جزو دانشگاه‌های برتر انتخاب شده در عرصه پژوهشی توسط وزارت علوم فراهم می‌سازد. کارگاه‌های کوتاه مدت در طول سال تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سایت بین‌الملل دانشگاه نسبت به شرکت در کارگاه اقدام نمایند.

شرکت در کارگاه های آموزشی، علاوه بر افزایش سطح دانش منجر به کسب مهارت در افراد نیز می‌گردد. از این رو، سازمان بین‌المللی دانشگاهیان توصیه می‌کند تا نسبت به شرکت در اینگونه کارگاه ها اقدام نمایید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا