Skip to content

لزوم درج کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۳۹۷

حسین توکلی مشاور عالی سنجش خبر از لزوم درج کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۳۹۷ داد. کلیه متقاضیان شرکت‌کننده در کنکور ۱۳۹۷ که دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی سال ۱۳۹۷ هستند لازم است از فردا یکشنبه ۱۷ تیرماه کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایند.

کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1397

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ که دانش آموز دوره پیش دانشگاهی سال جاری و در خردادماه ۹۷ موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده‌اند لازم است از فردا یکشنبه ۱۷ تیرماه با مراجعه به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت نمایند.

مراجعه به سایت سازمان سنجش

توکلی در ادامه افزود: این دانش آموزان از ۱۷ تیرماه تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ فرصت دارند که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به درج کد سوابق تحصیلی که از سامانه مذکور اقدام کرده و سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان در صورت عدم وجود کد سوابق تحصیلی خود در سایت سازمان سنجش و یا مشاهده اشکال در نمرات سوابق تحصیلی خود باید به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ مدرک تحصیلی مراجعه کنند.

وی گفت: منحصرا مواردی که از طریق وزارت آموزش و پرورش و حداکثر تا اول مردادماه ۱۳۹۷ به سازمان سنجش مراجعه شود، اعمال خواهد شد. عدم اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان در سایت سازمان سنجش و در مدت زمان اعلام شده، موجب عدم اعمال سوابق تحصیلی در نمره کل نهایی آنان خواهد‌شد.

توکلی تاکید‌کرد: مهلت اعلام شده (۱۷ تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷) قابل تمدید نخواهد بود.

وی در انتها یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که در دروس ترمیمی سال سوم (دیپلم) نیز شرکت کرده‌اند می‌توانند با توضیحات داده شده برای مشاهده سوابق تحصیلی و نمرات خود اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا