Skip to content
مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

کنفرانس امورمالی برای مدیران غیرمالی

درباره کنفرانس

این گزارش در رابطه با کنفرانس امورمالی برای مدیران غیرمالی است.به ما در کنفرانس حسابرسی مبتنی بر ریسک در ۵ و ۶ ژوئن ۲۰۱۹ در وین، اتریش بپیویندید.این کنفرانس توسط فیل گریفیث حسابدار خبره موسسه حسابران داخلی برگزار خواهد شد.

هدف اصلی از مدیریت انجام تصمیم گیری است و درست تصمیم گرفتن نیاز به داشتن اطلاعات صحیح دارد.در بین همه اطلاعاتی که مدیران دارند اطلاعات مالی دارای اهمیت ویژه‌ای است چرا که مهمترین تصمیمات مدیران همه از اثرات اطلاعات مالی سرچشمه می‌گیرد و هر موسسه و شرکت و سازمانی تحت تاثیر این تصمیمات به صورت مستقیم یا غیر مستقیم قرار می‌گیرد.داشتن اطلاعات مالی باعث افرایش دانش و توانمندی‌های استفاده از ابزار نیاز به آموزش دادن به مدیران دارد.

نیاز به حسابداری و اطلاعات مالی :
همه ما روزانه در زندگی خو با سوالاتی از قبیل هزینه لازم برای تامین نیازمندی‌های ما چقدر است یا بین درامد و هزینه‌هایمان چطور توازن برقرار کنیم و یا هزینه لازم جهت خرید وسایل منزل یا ماشین چه مقدار هزینه لازم است ، روبرو هستیم. پرسش‌هایی از این دست در مقیاس بزرگتر به کسب و کارها و سازمان‌ها و موسسات می‌رسیم.در واقع هزینه هر ساز و کاری محدود است و برای استفاده درست از این هزینه‌ها نیاز به داشتن اطلاعات مالی صحیح است. شرکت در کنفرانس امورمالی برای مدیران غیرمالی باعث می‌شود اطلاعات مالی خود را بالا برده و کمتر در کسب و کار و تجارت دچار ریسک و اشتباه شوند.

وب سایت کنفرانس

http://globalbizresearch.org/Austriatraining/

تماس با کنفرانس

Contact Person – Ms. Aarthy 
Event Enquiries Email Address – training@globalbizresearch.org

آخرین مهلت ارسال مقالات

۲۰۱۹-۰۴-۱۰

محل برگزاری

Venue: Vienna, Vienna, Austria

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا