Skip to content
کنفرانس بین‌المللی بانکداری ICBFA

کنفرانس بین‌المللی بانکداری ICBFA

درباره کنفرانس

این گزارش در رابطه با کنفرانس بین‌المللی بانکداری ICBFA است. فراخوان مقاله. تمام مقالات، فرصت انتشار در مجله‌های بین‌المللی شامل رویترز، SCOPUS وGOOGLE SCHOLAR و بسیاری دیگر را خواهند داشت. این فرصت فقط برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی ICBFA خواهد بود.

در زندگی امروزی هر لحظه منتظر تصویر تازه ای از ارتباطات اقتصادی هستیم . افراد و شرکت‌ها و موسسات با هم در ارتباط هستند و تغییر در بخش مالی هر یک بر باقی تاثیر می‌گذارد و شاهد هستیم که این فعالیت‌ها هر روز پیچیده تر شده‌اند و این عوامل باعث می‌شود که نقش حسابداری بیشتر مشخص شود و نیاز هر روزه موسسات و سازمان‌ها برای استفاده صحیح از این فرایند به چشم بیاید.

در این مقاله مختصری در مورد تعاریف حسابداری و تاریخچه و انواع مختلف حسابداری و اهمیت آن بحث شده است. پس سیستم اطلاعات مدیریت منبع اصلی ارائه اطلاعات در نظر گرفته می‌شود.سیستم اطلاعات حسابداری یکی از مهمترین اعضای سیستم اطلاعات مالی است که اطلاعات متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان این نوع از اطلاعات مخصوصا در بحث بانکداری می‌گذارد.به طور کلی اطلاعات مربوط به حسابداری بانکداری باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا بتواند از اطلاعات صحیح به موقع و بجا استفاده کرده و تاثیر خود را بگذارد. شرکت در کنفرانس بین‌المللی بانکداری ICBFA باعث می‌شود حسابداران دید بهتر و جامعتری نسبت به افزایش اطلاعات خود و آشنایی با جدیدترین متدها و فناوری‌های روز دنیا داشته باشند و بتوانند از تجربیات دیگر افراد و سازمان‌ها استفاده کنند و با اشخاص جدیدی در رشته خود آشنا شوند. این کنفرانس در تاریخ ۰۶/۳۰ در دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود و حضور حسابداران مخصوصا در شغل بانکداری می‌تواند بسیار مفید باشد و باعث خوشحالی خواهد بود.

وب سایت کنفرانس


 http://www.icbfa.com/?utm_source=ala

تماس با کنفرانس

Contact Person – Dr. Hendrati Dwi Mulyaningsih 

آخرین مهلت ارسال مقالات


۲۰۱۹-۰۶-۳۰

محل برگزاری


Dubai, State, United Arab Emirates

 

 

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا