Skip to content

تغییر زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تغییر زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد و نحوه برگزاری آزمون EPT این دانشگاه خبرداد.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، رهایی با بیان اینکه اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه در سال ۱۳۹۷، سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: چهار موضوع در دستور کار جلسه شورای برنامه‌ریزی خواهد بود.

آقای رهایی با اشاره به اولین دستور جلسه بیان کرد: بررسی و تصمیم‌گیری درباره آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد و درخواست برخی از دانشجویان مبنی بر اختصاص واحدهای درسی در رشته‌ای غیر از رشته تحصیلی خود (میان‌رشته‌ای) از دیگر موارد بررسی در این جلسه است.

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

ایشان همچنین گفت: دستورجلسه دیگر مبنی بر اتخاذ تصمیمی درباره جایگزینی آزمون EPT خواهد بود و آزمون EPT هم اکنون برای دانشجویان دکتری به صورت است که هر ماه در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود که در این خصوص طرحی مهیا شده و راه‌حل جایگزینی برای این آزمون در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه برگزاری آزمون EPT

رهایی یادآوری کرد: این طرح شامل کلاس‌های فشرده طی چهار ماه در چهار بخش است و در پایان هر بخش از کلاس از دانشجویان آزمونی گرفته و جمع این آزمون ها شامل ۴ نمره می‌شود که میانگین نمرات بخش ها، ملاک عمل قرار داده و نمره اصلی آزمون را تشکیل داده و جایگزین نمره EPT می‌شود.

وی بیان کرد: با طرح و تصویب این موضوع در جلسه روز سه‌شنبه، از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ کلاس ها برگزار می‌شود.

ایشان درمورد سایر دستورات این جلسه افزود: آزمون جامع دانشجویان دکتری در سال‌های قبل در اردیبهشت‌ماه و آذرماه برگزار می شد که پس از بررسی‌های لازم در سال ۱۳۹۷، به دلیل مصادف شدن برگزاری این آزمون با ماه مبارک رمضان، درنظر گرفته شد این آزمون به تیرماه تغییر داده شود.

ایشان یادآوری کرد: بحث نهایی در خصوص تحصیل همزمان استعدادهای درخشان در دو رشته مطرح و امیدداریم به تصویب برسد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا