Skip to content
تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز ۲۶ دی ۱۳۹۶ آغاز شد. در این دوره از کارشناسی ارشد ۲۴۰۰۰ نفر ظرفیت در ۱۵۵۵ رشته محل اعلام شده است

داوطلبان می‌توانند به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و انتخاب رشته کنند.

مهلت ثبت نام

همچنین داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ برای مراجعه به سامانه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فرصت دارند. از دانشجویان گرامی تقاضا می‌شود در موعد مقرر به سایت مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی کنند تا دچار مشکلات ثبت نام در این دوره نشوند.

برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد همه داوطلبانی که قبلا در کنکور شرکت کرده اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند، ولی افرادی که شرکت کرده و در مهرماه دانشجو شده‌اند و اکنون درس می خوانند، نمی‌توانند در این دوره تکمیل ظرفیت شرکت کنند. برای تمامی دانشجویان آرزوی موفقیت را در آزمون پیش رو را داریم و در خواست دارم که در زمان های مشخص شده به سایت مرجعه کنند.

تکمیل ظرفیت چیست؟

پس از اعلام اسامی قبول شدگان کنکور و اتمام مهلت ثبت نام آنان، در صورتی که افرادی به هر دلیل موفق به ثبت نام نشوند و ظرفیت آن ها بلااستفاده بماند، دانشگاه برای تکمیل ظرفیت باقیمانده مجدداً در بین شرکت‌کنندگان همان آزمون اعلام ثبت نام می‌کند. همچنین ممکن است در این فاصله زمانی، ظرفیت و کد رشته‌های جدیدی نیز به لیست قبلی اضافه شود که آن ها هم در تکمیل ظرفیت لحاظ خواهند شد. که در این صورت کد رشته‌های جدید در سایت های مربوطه اعلام خواهد شد که دانشجویان بتوانند از این فرصت نهایت استفاده رو داشته باشند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا