Skip to content

برگزاری اردوهای معرفتی در دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری اردوهای معرفتی در دانشگاه آزاد خبر داد. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری طرح ولایت با حضور جمعی از منتخبان دانشجویی این دانشگاه در تابستان ۱۳۹۷ خبر داد.

اردوهای معرفتی در دانشگاه آزادسی و بنیادی در فضای دانشگاه بیان کرد و در ادامه گفت: معرفت‌افزایی از ماموریت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی این دانشگاه به حساب می‌آید که به صورت همه‌جانبه مدنظر است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، ارتقا اندیشه، معرفت و بنیه دینی، انقلابی، فرهنگی و سیاسی را یکی از کارهای اساسی دانست.

برگزاری اردوهای معرفتی در دانشگاه آزاد

کلانتری بیان کرد: طی چند ماه اخیر، اردوهای معرفتی متعددی برای دانشجویان علاقه‌مند در واحدهای دانشگاه آزاد برگزار شده و رشد معنوی آنها را به همراه داشته است.

کلانتری خاطرنشان کرد: این نوع برنامه‌ ها، به صورت متمرکز و کشوری در برخی واحدهای دانشگاهی که از امکانات لازم برخوردار هستند، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این قرار است تابستان امسال در اردوهای معرفتی، برنامه‌های ویژه‌ای از جمله طرح ولایت با حضور جمعی از منتخبان دانشجویی برگزار‌شود.

برنامه‌های دانشگاه آزاد در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: باتوجه به اینکه دانشگاه، محل حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی کشور است، همه توقع دارند فضای فرهنگی آن، متناسب با نسل امروز باشد.

کلانتری بیان کرد: این در حالی است که مساجد دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان، فعال هستند و خانواده بزرگ دانشگاه، در شب‌ های قدر به بهترین شکل ممکن از فضیلت‌ های آن بهره‌مند خواهند‌شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در انتها تاکید کرد: باید به صورتی عمل کنیم که حداکثر ظرفیت برای حضور دانشجو و استاد باز باشد و به حوزه‌ای که مخاطب خاصی دارد، محدود نباشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا