Skip to content

استخدام برگزیدگان مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد فرهاد رهبر از استخدام برگزیدگان مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد خبر داد. دکتر رهبر در مراسم افتتاحیه ۱۳ دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد جمهوری اسلامی ایران برگزاری این مسابقات را نمایش قدرت و اقتدار جوانان بیان کرد و گفت: در این مسابقات و رقابت ها جوانان توانسته‌اند شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات برسانند و آن را تبدیل به شعار «ما توانسته‌ایم» کنند.

استخدام برگزیدگان مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد

ایشان بیان کرد: این مسابقات از امروز شروع می‌شوند، جوانان با حضور در این مسابقات بین‌المللی توانایی‌های خود را محک خواهند زد زیرا این مسابقات تنها یک مسابقه نیست و یک رقابت خودباوری است. استخدام برگزیدگان مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد

رهبر بیان کرد: جوانان با حضور در این مسابقات باور می‌کنند که چیزی از دنیا کم ندارند اما باید بدانند که این رقابت و مسابقه آغاز یک حرکت است و ماندن در این آغاز، شایسته ما نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: محققان و پژوهشگران ایرانی در سال‌های قبل توانسته‌اند رتبه‌های عالی و مقام‌های قهرمانی را در عرصه‌ها و زمینه‌های جهانی مختلف به دست آورند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بررسی استخدام برگزیدگان مسابقات روبوکاپ

وی از برنامه‌های دانشگاه آزاد برای جذب نخبگان خبر داد و افزود: بر این مبنا همه افرادی که در دوره‌های قبل و این دوره دارای رتبه‌های برتر شوند به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی و مورد حمایت دانشگاه آزاد قرار میگیرند.

ایشان افزود: این حمایت در جهت تبدیل محصول آن‌ها به یک نمونه تجاری است.

آقای رهبرعنوان کرد: هدف ما از این اقدام و برنامه توجه به برتری‌های علمی و تولید ثروت هست تا بتوانیم شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است را اثبات گردانیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا