Skip to content

اعلام برنامه‌های شب‌های قدر دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه از برنامه‌های ویژه شب‌های قدر دانشگاه آزاد خبر داد و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه، از برگزاری عمومی مراسم احیای شب‌ های قدر در مساجد این دانشگاه خبر داد.

شب‌های قدر دانشگاه آزاد

شب‌های قدر دانشگاه آزاد

ابراهیم کلانتری درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد، گفت: حال و هوای ماه مبارک رمضان بر فضای دانشگاه آزاد حاکم شده است و به همین منظور محافل انس با قرآن به صورت گسترده‌ در حال اجراست.

برنامه‌‌های متنوعی برای دانشجویان، استادان و حتی عموم مردم خواهد بودکلانتری با بیان اینکه مساجد دانشگاه آزاد میزبان برنامه‌‌های متنوعی برای دانشجویان، استادان و حتی عموم مردم خواهد بود، گفت: برنامه‌‌های تبلیغی در دانشگاه آزاد اجرایی شده‌ است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه اشاره کرد و گفت: مراسم اعتکاف در سطح واحد علوم و تحقیقات پیگیری شده است تا با حضور استادان و دانشجویان علاقمند به صورت گسترده برگزار شود.

دکتر کلانتری هم چنین از برگزاری مراسم احیای شب‌ های قدر در مساجد دانشگاه‌ آزاد خبر داد و گفت: تمام مساجدی که به مناطق مسکونی نزدیک‌ هستند، در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت به طوری که هم‌اکنون برنامه‌ ریزی‌ های جدی برای برگزاری مراسم احیای شب‌ های قدر در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: برخی برنامه‌ ها در حال اجرا و برخی در آینده اجرا خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا