Skip to content

حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان مستعد و نیازمند ادامه تحصیل

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد علیرضا منادی گفت: سیاست رئیس دانشگاه دکتر رهبر حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان مستعد و نیازمند ادامه تحصیل است.

دکتر علیرضا منادی با بیان اینکه تعامل میان دانشگاه آزاد و مجلس شورای اسلامی منجر به رضایت مندی مردم

حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان مستعد و نیازمند ادامه تحصیل شده و اعتماد به این دانشگاه را بیشتر می‌کند، افزود: معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد  بیشترین حجم مراجعه کننده در بین معاونت ها و اداره‌کل های سازمان مرکزی را دارد و بیشترین پاسخ مثبت را به درخواست‌ها و تقاضا ها می‌دهد.

آقای دکتر منادی با بیان اینکه آینده آموزش عالی در کشورهای جهان به سمت آموزش عالی خصوصی پیش می‌رود، بیان کرد: در آینده دولت ها بودجه و تصدی گری خود را در آموزش عالی کاهش خواهند‌داد و دانشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود. اکنون ۶۷ میلیون دانشجو در کشورهای مختلف جهان در حال تحصیل هستند و پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ سال آینده این عدد به ۶۶۰ میلیون دانشجو برسد و حدود ۱۰ درصد مردم جهان درگیر آموزش عالی خواهند‌بود، بنابراین دانشگاه آزاد آینده بسیار روشنی در پیش رو دارد.

 

حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان مستعد و نیازمند ادامه تحصیل

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد با اشاره به تسهیلات این دانشگاه برای تحصیل آسان جوانان در دانشگاه آزاد، اظهار‌داشت: دانشگاه آزاد در هیچ دوره‌ای مانند این دوره تخفیف دانشجویی نداشته و سیاست رئیس این دانشگاه حمایت از دانشجویان مستعد و کم برخوردار برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد است.

دکتر منادی گفت: دکتر فرهاد رهبر به منظور تحقق اصل عدالت‌ محوری و ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی برای همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با صدور بخشنامه‌ای ابلاغ کرد که همه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از ۲۰ درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ و نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ برخوردار خواهند‌شد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان یادآوری کرد: دانشگاه آزاد به عنوان یک سازمان غیردولتی و غیرخصوصی دارای سرمایه عظیم انسانی است و همه امکانات و مالکیت آن متعلق به مردم است. این دانشگاه در هیچ یک از قالب های دولتی، خصوصی و تعاونی جا نمی‌گیرد و تنها مجموعه بزرگ غیر خصوصی و غیر دولتی در کشور محسوب می‌شود و فعالیت دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا