Skip to content

دانشگاه آزاد پرچم دار حمایت از کالای ایرانی

دانشگاه آزاد پرچم دار حمایت از کالای ایرانی

 دکتر فاضل لاریجانی رئیس دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی گفت: دانشگاه آزاد پرچم دار حمایت از کالای ایرانی خواهد شد. وی در ادامه بیان کرد:  دانشگاه آزاد تحقق عملی شعار «حمایت از کالای ایرانی» را خواهد شد.

دکتر لاریجانی در جمع اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، باید هر فرد و سازمان در حد توان خود در جهت توسعه کشورمان تلاش کند و نقش مثبتی ایفا کند.

لاریجانی در مورد نامگذاری سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند به نظر بسیاری از متخصصان شعار بسیار با اهمیت و والایی است و یکی از بهترین شعارهایی بوده است که تاکنون مطرح شده و در آن نکات بسیار مهمی پنهان است.

لاریجانی با اشاره به دیدارهای نوروزی خود با مسئولان دانشگاه آزاد توضیح داد: به مسئولان دانشگاه پیشنهاد دادیم، تحقق شعارحمایت از کالای ایرانی ساز و کاری نیاز دارد و دانشگاه می‌تواند با ارائه سازکار و تحقق عملی شعار سال، پرچم دار این حرکت شود و هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به نوبه خود یک قدم برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی بردارد.

۵ پروژه برای درآمدزایی غیر شهریه ای

رئیس دانشگاه آزاد  واحد آیت الله آملی بیان کرد: در یک ماه آینده ۵ پروژه برای درآمدزایی غیر شهریه ای در واحد آیت الله آملی آغاز خواهد‌شد.

به گفته لاریجانی، مفهوم نوآوری (Innovation) که از اواسط قرن شانزدهم در ادبیات توسعه ای مطرح شده است از جایی آغاز می‌شود که خلاقیت (Creativity) و کسب و کار (Business) با هم تلاقی می‌شوند و می‌تواند در همه شئونات جامعه تاثیر گذار و موجب خلق ارزش های جدید شود، آنچه که حائز اهمیت است نهادینه شدن این دیدگاه و باور در سطح فرد، سازمان و جامعه است، به همین خاطر همیشه در امر توسعه، رکن فرهنگی به عنوان یک از ارکان مهم و تعیین کننده مطرح هستند.

رئیس واحد آیت الله آملی با اشاره به همبستگی مسئولان و مدیران واحد آیت الله آملی برای اجرای برنامه ها و شرح وظایف در انتها تصریح کرد: این یک سرمایه است که مخصوصاً در بحران ها و چالش‌ها در هر سازمانی می‌تواند به کمک آن مجموعه بیاید تا از مشکلات عبور کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا