Skip to content

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا و جهان اسلام

 دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا و جهان اسلام

اسماعیل اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت دیروز دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری دنیا و جهان اسلام، از ابتدای تأسیس تاکنون توانسته است خدمات ارزنده‌ ای را به ساختار و بدنه آموزشی کشور ارائه دهد.

وی تصریح کرد: ساختار سازمانی دانشگاه آزاد واحد جیرفت توانسته ظرفیت‌ های علمی، فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی را ایجاد کند و یکی از مزیت‌ های بزرگ این دانشگاه مردمی بودن و ارتباط و تعاملی است که با سایر حوزه‌ ها داشته و در واقع قدم‌های بلندی در زمینه توسعه علمی و اقتصادی کشور برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار کرد: معاونت سما در دانشگاه آزاد سیاست‌‌های کلانی را دنبال می‌کند و هم اکنون این واحد آموزشی حدود ۲ هزار دانش‌ آموز دارد و توانسته در زمینه‌‌های علمی و فرهنگی پیشتاز و جایگاه بسیار بالایی در راستای مسائل آموزشی و پژوهشی در سطح استان کسب کند.

موفقیت‌های مجموعه سمااسلامی افزود: مجموعه سما توانسته است اعتماد لازم در بین خانواده‌‌ها به دست آورد و به این موفقیت دست پیدا کند و ظرفیت‌ های گسترده‌ای در حوزه مسائل آموزشی ایجاد کند و در واحد سما بیشترین تراکم دانش‌ آموزی در مقطع ابتدایی است.

وی در ادامه بیان کرد: باید دانش‌ آموزان را به سمت رشته‌‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت کنیم و اهمیت درس مهارت آموزی و رشته‌‌های کاردانش بر کسی پوشیده نیست و خوشبختانه دبیران مجرب و متخصص در واحد سما مشغول به فعالیت هستند.

اسلامی گفت: در این واحد آموزشی امکانات و تجهیزات لازم آموزشی و کارگاهی و آزمایشگاهی برای دانش‌ آموزان وجود دارد که می‌‌توانند از ظرفیت‌ های بالایی که در این مجموعه است، حداکثر استفاده را داشته باشند و خوشبختانه رشت های فراوانی در حوزه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این زمینه وجود دارد که می‌توانند برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

برگزاری دوره‌های آموزشیوی بیان کرد: همچنین این واحد دانشگاهی آمادگی لازم را برای برگزاری دوره‌‌های آموزشی کوتاه مدت برای کارکنان ادارات و سازمان‌‌ها دارد و باید آموزش‌ ها از شیوه‌ های سنتی به سمت مدرن و پیشرفته حرکت کرده و مشکلات اشتغال و دغدغه‌ های خانواده‌‌ها برطرف شود و امیدوارم بتوانم با این تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مسائل آموزشی با آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گام بلندی در راستای توسعه مسائل آموزشی برداشته شود.
وی متذکر شد: دانش‌ آموزان باید به سمت مهارت‌ آموزی و رشته‌‌های کاردانش حرکت کنند و تمام سعی و تلاش خود را در راستای پیشرفت مسائل آموزشی و فرهنگی آنها انجام می‌‌دهیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا