Skip to content

برگزاری همایش دانشگاه آزاد و گسترش فرهنگ انتظار

 دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان از برگزاری همایش دانشگاه آزاد و گسترش فرهنگ انتظار در این دانشگاه خبر داد. همایش دانشگاه آزاد  و گسترش فرهنگ انتظار با حضور علما، پژوهشگران، استادان و صاحب‌ نظران برجسته، به میزبانی دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود.

 

همایش دانشگاه اسلامی و گسترش فرهنگ انتظار با هدف تبیین وظایف دانشگاهیان در عصر انتظار موعود، مقابله با تحریف‌ ها و هم چنین نقش دانشگاه در تقویت باور جوانان به مهدویت دو‌شنبه ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در تالار امیر کبیر دانشگاه آزاد  واحد اصفهان (خوراس
گان) برگزار می‌‌شود.
از مهم‌ترین عنوان و محور‌های این همایش می‌ توان وظایف دانشگاهیان در عصر انتظار موعود، راهکار‌های تقویت معارف مهدویت در دانشگاه، مبانی نظری اندیشه مهدویت، نسبت عصر انتظار و عصر فناوری‌ های نوین، عصر انتظار، دانشگاه، باید‌ ها و نباید ها، نقش دانشگاه در تقویت باور جوانان به مهدویت و فرهنگ انتظار، دانشگاه اسلامی، مقابله با تحریف و انحراف را نام‌برد.
این همایش به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان و واحد‌ های دانشگاه آزاد استان اصفهان برنامه‌ ریزی شده و از میان مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش بهترین مقالات داوری و در همایش ارائه می‌‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا