Skip to content

واگذاری ساختمان سوهانک به دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد ساختمان سوهانک به دانشگاه آزاد واگذار گردید. پس از چند سال بحث و بررسی در رابطه با واگذاری ساختمان سوهانک کمیته امداد، در نهایت این ساختمان به دانشگاه آزاد اسلامی رسید تا واحدهای پراکنده در سطح شهر تهران این دانشگاه ساماندهی شوند.

براساس اعلام یکی از مسئولان دانشگاه آزاد ساختمان سوهانک کمیته امداد به این دانشگاه رسید تا بستری فراهم شوسوهانک به دانشگاه آزادد که واحدهای پراکنده شهر تهران در یک مکان جمع شوند چرا که به گفته صالح اسکندری رئیس سازمان امور رسانه‌ها، چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد بسیاری از ساختمان‌های فعلی واحدهای دانشگاه که در مرکز شهر قرار دارند علاوه بر عدم وجود مقاومت با مشکلات زیرساختی و آموزشی نیز مواجه هستند.

این درحالی است که هنوز به طور دقیق مشخص نیست کدام یک از واحدهای این دانشگاه به منطقه سوهانک منتقل خواهند‌شد.

ساختمان سوهانک کمیته امداد ۷۰ هزار متر مربع مساحت دارد و تا چند ماه گذشته قرار بود مشکل پراکندگی ساختمان‌های دانشگاه خواجه نصیر در شهر تهران را حل کند اما به دلیل مشکلات مالی این دانشگاه نتواست پیش پرداخت اولیه را تامین نماید و در نهایت این ساختمان به دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

در همین راستا درصدد آمدیم با  و چرایی عدم تحقق پروژه تجمیع این دانشگاه پس از ۴۰ سال گفتگویی داشته باشیم.

مشکل ۴۰ ساله دانشگاه خواجه نصیر باقی ماند

علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر در خصوص آخرین وضعیت ساختمان سوهانک بیان کرد: مشکل ۴۰ ساله دانشگاه تا نزدیکی حل شدن رفت اما به دلیل عدم حمایت حل نشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا