Skip to content

آغاز نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد از تیرماه

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد از تیرماه خبر داد. و در ادامه گفت: ثبت درخواست‌ دانشجویان متقاضی نقل و انتقال این دانشگاه برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ از ۱۵ تیرماه آغاز می‌‌شود.

به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری بیان کرد: نقل و انتقال‌ های دانشجویی دانشگاه آزاد طبق روال سال‌های گذشته و بر اساس آیین‌نامه این دانشگاه انجام می‌گیرد و دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمان می‌توانند از ۱۵ تیرماه با مراجعه به سامانه www.monada.iau.ir درخواست خود را ثبت کنند.نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد
کلانتری با بیان اینکه تنها به درخواست‌هایی که در سامانه منادا ثبت شده باشد، رسیدگی خواهد‌شد که متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست خود در سامانه منادا می‌توانند پیگیری‌ های خود را از طریق این سامانه انجام دهند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در انتها خاطرنشان کرد: نتایج نهایی بررسی درخواست‌ های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت نام نیم سال اول ۱۳۹۷-۱۳۹۸ به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا