Skip to content

اختصاص وام شهریه با کارمزد پایین به دانشجویان دانشگاه آزاد

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه از اختصاص وام شهریه با کارمزد پایین به دانشجویان دانشگاه آزاد خبر داد. سرپرست دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قراردادی با ۲ بانک منعقد کرده است تا دانشجویان بتوانند از وام شهریه با کارمزد ۲٫۵ درصد بهره‌مند شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: از وضعیت موجود راضی نیستیم اما نسبت به آینده امیدواریم. وضعیت فرهنگی کشور و دانشگاه آزاد موضوعی نیست که تنها به ما بستگی داشته باشد، بلکه موضوعات فرهنگی شامل عوامل داخلی و خارجی است.

اختصاص وام شهریه با کارمزد پایین به دانشجویان دانشگاه آزاددانشجویان دانشگاه آزاد

طهرانچی اظهار داشت: کاهش شهریه مناطق محروم از موضوعاتی است که به دنبال آن هستیم و امسال با کاهش ۵۰ درصدی شهریه این موضوع را اجرایی کردیم، البته در کنار این بخشنامه، موضوع تخفیف ۲٫۵ درصدی به همه دانشجویانی که در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند نیز ابلاغ شد.

وی افزود: براساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به افزایش ۱۲٫۵ درصدی شهریه در سال ۹۷ هستیم اما هر دانشجویی که در زمان تعیین‌ شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد اقدام کند می‌تواند از تخفیف ۲٫۵ درصدی برخوردار و در واقع افزایش شهریه در مورد این دانشجویان ۱۰ درصد خواهد بود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد در ادامه تاکید کرد: ما به دنبال سازوکارهای حمایتی برای دانشجویان هستیم و تلاش داریم شهریه دغدغه دانشجویان نباشد و بتوانند در زمان تحصیل از حمایت دانشگاه آزاد برخوردار باشند تا تمرکز بیشتری بر تحصیل خود داشته باشند.

طهرانچی در پایان گفت: بر این اساس علاوه بر وام صندوق رفاه که با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان ارائه می‌شود اخیرا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد قراردادی با ۲ بانک منعقد کرده است تا دانشجویان بتوانند از وام شهریه با کارمزد ۲٫۵ درصد بهره‌مند شوند و تا سال آینده برنامه‌های حمایتی بهتر و بیشتری ابلاغ خواهیم کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا