Skip to content

کسب و کارهای کوچک مورد حمایت دانشگاه آزاد

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید به حمایت دانشگاه آزاد از کسب و کارهای کوچک کرد. رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با جدیت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای کوچک حمایت خواهد‌ کرد.

فرهاد رهبر در مراسم امضای تفاهم‌ نامه میان واحد علوم و تحقیقات و اتاق تعاون ایران گفت: دانشگاه آزاد و اتاق تعاون ایران باید تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن محورهای این تفاهم‌ نامه انجام دهند.

حمایت دانشگاه آزاد

کسب و کارهای کوچک مورد حمایت دانشگاه آزاد

رهبر با بیان اینکه امروز یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی، یاس و ناامیدی در میان جوانان است، گفت: دانشگاه و صنعت باید بتوانند با تدوین و تهیه برنامه‌هایی متناسب با تخصص جوانان و راهنمایی آنها به سمت ایجاد کسب و کار، روزنه امیدی برای آنها ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشگاه می‌تواند متناسب با توانمندی های افراد درخصوص ایجاد یک کسب و کار، به آنها مشاوره دهد تا بتوانند در مسیر درست حرکت کنند.

فرهاد رهبر با بیان اینکه تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از صندوق‌های ریسک‌پذیر از جمله حمایت های دانشگاه برای ایجاد کسب و کار خواهد‌بود، افزود: تمام تلاش ما در نهایت باید به این موضوع ختم شود که بتوانیم کشور را به دست جوانان بسپاریم و این موضوع به تنهایی امکان‌پذیر نیست.

رهبر در انتها تاکید‌کرد: دانشگاه آزاد با جدیت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای کوچک حمایت خواهد‌کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا