Skip to content

گشایش بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد

دکتر اباسط میرزایی معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان فرهیختگان و بوعلی از گشایش بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد خبر داد. بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد این روزها میزبانی نخستین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران را بر عهده گرفته است و امید است حضور و سخنرانی‌های استادان دانشگاه‌‌های برتر دنیا و ایران در این همایش منشاء تحولات پزشکی بالینی کشور باشد.

 بیمارستان فرهیختگان و بوعلیگشایش بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد

آن‌گونه که دکتر اباسط میرزایی معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان فرهیختگان و بوعلی می گوید: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آموزشی، درمانی و پژوهشی فرهیختگان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد در کشور است که در منطقه شمال غربی شهر تهران قرار گرفته است.

این بیمارستان دارای ۴۳۰۰۰ مترمربع بنای مفید است که در ۱۰ طبقه (دو طبقه منها و هشت طبقه از سطح همکف بنا شده) و نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به بهره برداری خواهد‌رسید.

این بیمارستان دارای ۱۴ اتاق عمل و بخش های آنژیوگرافی قلب و مغز، آی سی یو،سی سی یو،ان آی سی‌یو، داخلی، جراحی، زنان، اطفال، اورژانس، دیالیز، توریسم سلامت، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، پلاستیک و زیبایی، چشن، ارتوپدی، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، جراحی فک و صورت، پوست و مو، سل تراپی و…. بخش های پارکلینکی با تجهیزات مدرن در حوزه تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه های تخصصی و فوق تخصصی است که در حال تجهیز برای بهره برداری است.

تجهیز بیمارستان فرهیختگان

تجهیز این بیمارستان با سرمایه ای بالغ بر یکصد میلیارد تومان با همت دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد و با افتتاح آن، بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی دانشگاه آزاد گشایش خواهد یافت. با استفاده از ظرفیت های آموزشی، منشاء تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد برای راه‌اندازی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی خواهد‌بود.

بیمارستان فرهیختگان مفتخر است میزبانی نخستین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران را که با همکاری دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج برگزار می‌شود را بر عهده گرفته است.

با حمایت ویژه دکتر ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و بهره گیری از توان علمی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در برگزاری این همایش بین‌المللی شاهد درخشش و ارائه نتایج تحقیقات بالینی ارزشمند از اعضای هیات علمی دانشگاه بوده‌ایم که مورد تحسین دانشمندان مدعو دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریح قرا‌گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا