Skip to content

جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد

عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد خبر از جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد داد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از جذب هزار عضو هیات‌علمی برای ترم تحصیلی سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد تصریح کرد: در بودجه سال ۱۳۹۷ دانشگاه، تأکید کرده‌ایم که واحدهای دانشگاهی در بخش عمده‌ای از رشته‌ها تا سقف ۵۰ درصد، تخفیف اعمال نمایند.

هیات علمی در دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد عنوان کرد: سقف تخفیف‌ها در هیات امنای دانشگاه آزاد تصویب و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد. واحدهای دانشگاه آزاد با توجه به اولویت‌ها و شرایط اقلیمی منطقه خود، اختیار دارند که تا سقف ۵۰ درصد تخفیف اعمال نمایند.

جذب ۱۰۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد

وی در ادامه عنوان کرد: برای اولین‌بار در دانشگاه آزاد، نیروها را به سمت‌وسوی بازنشستگی در موعد تعیین شده هدایت و همچنین با بازخرید ۶۰ روز پاداش کسانی که مایل به بازخرید هستند موافقت می‌کنیم.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، هیات امنای این دانشگاه، ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای جذب اعضای هیات علمی جوانی که در صف استخدام هستند، اختصاص داده و زیرساخت‌های کار در حال فراهم شدن است.

پورعباس خاطرنشان کرد: به جوانانی که پشت در ورود به دانشگاه آزاد اسلامی هستند مژده می‌دهیم که بیش‌ از ۱۰۰۰ نفر عضو هیات علمی برای ترم تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ جذب خواهیم کرد.

وی درباره تامین بودجه اعضای هیات علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای سال اول پیش‌بینی شده است که مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه سازمان مرکزی به‌طور متمرکز پرداخت شود و در سال‌های بعدی این مبلغ در بودجه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تخصیص داده خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا