Skip to content

برگزاری سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از برگزاری سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد خبر داد. سومین جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد در واحد شهرکرد برگزار خواهد شد.

رضا نصیری گفت: سومین جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد شهریور سال ۱۳۹۷ در واحد شهرکرد برگزار می‌شود و حدود ۶۰۰ نشریه دانشجویی در مجموعه واحدهای دانشگاه آزاد فعال هستند که بیشتر آنها در این جشنواره شرکت کردند.

۱۵۰۰ اثر در بخش های مختلفجشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۱۵۰۰ اثر در بخش های مختلف نشریات برتر، آثار برتر و بخش ویژه در سومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی داوری کنیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: در کارگاه‌های آموزشی مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان را در عرصه‌های حرفه‌ای و معرفتی مد‌نظر قرار خواهیم داد.

وی تاکید کرد: امسال عناوین فرهنگی شهدای مدافع حرم، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کار تمیز فرهنگی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان آتش به اختیار یاد کردند و چند موضوع مطرح فرهنگی، به عناوین و موضوعات گذشته اضافه شده است.

نصیری در انتها گفت: مدیران مسئول و صاحبان اثر پس از ثبت آثار خود می‌توانند پرینت ثبت‌نام و نسخه چاپی آن را برای ارسال به دبیرخانه جشنواره تحویل رابط نشریات واحد دانشگاهی خود ارائه دهند تا آثار به دبیرخانه مستقر در واحد شهرکرد ارسال شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا