Skip to content

حمایت دانشگاه آزاد از کالای ایرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت دانشگاه آزاد از کالای ایرانی با تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه از کالاهای ایرانی را به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

به نقل از دانشگاه آزاد، طی ابلاغیه فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه، تاکید شده است که اهتمام و سعی به خرید کالای ایرانی از سوی کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما به عنوان یک الزام در نظر گرفته شود.

طی این ابلاغیه رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، آورده است: به درستی که «حمایت از کالای ایرانی» نیاز مبرم کشور بوده و انتظار می‌رود خانواده دانشگاه آزاد نسبت به تحقق این موضوع اقدام نمایند و قدم‌های عملیاتی، مشخص و م

دکتر فرهاد رهبررئیس‌دانشگاه آزاد حمایت دانشگاه آزاد از کالای ایرانی اعلام کرد.

وثر در این خصوص بردارند.

اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت کالای ایرانی

ملزم است در سریع‌ترین زمان، طراحی ویژه‌ای در سایت هوشمند تدارکات دانشگاه آزاد به منظور ارزیابی وضعیت تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود از میان کالاهای ایرانی صورت گیرد. همچنین در خصوص خرید کالاهایی که نشان‌های تجاری ایرانی آنها دارای کیفیت همسان و یکسان یا نزدیک به نمونه‌های خارجی مشابه است، تاکید شده است که از نوع ایرانی‌ این کالاها خریداری نمایند.

فرهاد رهبر به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد مأموریت داد که ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام، با بهره‌گیری از سوابق کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما و همفکری لازم، نسبت به استخراج  و تهیه کالاها و تجهیزات پرمصرف و تهیه فهرستی از نشان‌های تجاری باکیفیت موجود داخل برای تهیه آنها اقدام نمایند و در طول زمان، نسبت به تکمیل این فهرست اقدامات لازم انجام گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا