Skip to content

اعلام زمان فراخوان جذب هیات‌علمی دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زمان فراخوان جذب هیات‌علمی دانشگاه آزاد را اعلام کرد. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از اعلام آمادگی و ثبت‌‌نام ۱۲۰۰۰ استاد برای تدریس در این دانشگاه خبر داد.

فراخوان جذب هیات‌علمی دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی در ادامه اظهار کرد: در مسیر کیفی‌سازی نظام آموزشی دانشگاه، امسال برای اولین بار ارزیابی علمی استادان حق‌التدریس را شروع کردیم. در سال آینده از همکاری‌ افرادی استفاده خواهیم کرد که ارزیابی آموزشی و پژوهش قابل قبولی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: کسانی که برای ثبت اطلاعات با مشکل مواجه هستند، می‌توانند با کارشناسان تماس بگیرند و مشکلاتشان را در میان بگذارند.

پایان هفته جاری ارزیابی اطلاعات شروع می‌شود

رهایی افزود: افرادی که موفق به ثبت‌نام نشدند تا پایان هفته جاری مهلت دارند اطلاعات خودشان وارد سیستم کنند. از پایان هفته جاری ارزیابی اطلاعات شروع می‌شود و به تدریج افرادی که شرایط قابل قبولی داشته باشند، مجوز تدریس برای سال تحصیلی آینده دریافت می‌کنند.

رهایی تصریح کرد: این بررسی باعث می‌شود که در سال‌ جاری تحصیلی تعداد قابل قبولی اعضای هیات علمی جدید وارد دانشگاه شوند که این به عنوان خون تازه‌ای خواهد بود که وارد کالبد دانشگاه می‌شود و باعث خواهد شد در مسیر جذب دانشجوی بهتر قدم‌های جدی برداریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: واحدها تا پایان این ماه فرصت دارند که این اطلاعات را وارد کنند. در ادامه گزارش آن برای هیات مرکزی جذب ارسال می‌شود و بعد از تایید هیات مرکزی جذب در هفته اول شهریور‌ماه فراخوان اعلام می‌شود تا افراد واجد شرایط ثبت‌نام کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا