Skip to content

عدم جذب افراد با معدل پایین در دانشگاه آزاد

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد از عدم جذب افراد با معدل پایین در دانشگاه آزاد خبر داد. و اعلام کرد: فردی که معدل پایین دارد در دانشگاه آزاد جذب نمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه گفت: به جرأت می‌گویم فردی که با معدل ۱۱.۵ در دانشگاه فعالیت می‌کرده را به عنوان عضو هیأت علمی در این دانشگاه جذب نخواهیم‌کرد. رهبر تاکید کرد: برخی از آنها فرآیند بررسی پرونده‌هایشان به اتمام رسیده و برخی نیز در حال انجام است.

رهبر خاطرنشان کرد: فردی که معدل مناسب ندارد و یا رشته تحصیلی که می‌خواهد تدریس کند با رشته‌ای که خوانده، همخوانی ندارد را در دانشگاه آزاد جذب نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌های عمومی و علمی استادان این دانشگاه به تدریج اعلام می‌شود.

جوان گرایی دانشگاه آزاد اسلامیعدم جذب افراد با معدل پایین در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ درصد جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها با مشکل اشتغال مواجه هستند. دولت باید در این زمینه تلاش داشته باشد، چرا که اکنون متوسط سن هیأت وزیران بالای ۵۵ سال است و متوسط سن معاونان آنان نیز بالای ۶۰ سال است که این روش باید اصلاًح شود.

رهبر گفت: در دانشگاه آزاد نیز متوسط سن رؤسای واحدها و معاونان آنها بالاست که این دانشگاه سیاست جوانگرایی را در پیش گرفته است. برنامه داریم به صورت مدیریت شده امور را به دست جوانان دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با دستور دکتر ولایتی، برنامه داریم از جوانان فارغ‌التحصیل که شایستگی علمی و عمومی دارند، در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد در انتها تأکید کرد: در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، مجوز ویژه برای جذب هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی اعطا شده که برنامه داریم از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که دارای رتبه‌های علمی مناسب هستند، افرادی را در دانشگاه جذب کنیم تا در آینده این افراد بتوانند در مناصب و مسئولیت‌های مختلف فعالیت نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا