Skip to content
محصولات شرکت‌های دانش‌‌بنیان دردانشگاه آزاد کرمان

محصولات شرکت‌های دانش‌‌بنیان دردانشگاه آزاد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در ارتباط با شعار سال جاری به محصولات شرکت‌های دانش‌‌بنیان دردانشگاه آزاد کرمان و تولیدات این شرکت ها اشاره کرد و اقتصاد مقاومتی را دارای ارکان مختلف دانسته و مهم‌ ترین رکن آن را حمایت از تولید کالای داخلی و مصرف آن از سوی مردم بیان کرد و محصولات شرکت‌ های دانش‌ بنیان دانشگاه آزاد کرمان و ترویج محصولات دانشگاه آزاد کرمان را ضروری دانست.  

حمایت از کالای ملی

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان کرمان، افزود: در بسیاری از کشورها برای حمایت از تولیدات داخلی خرید کالاهای کشورهای دیگر را مذموم شمرده پس بنابراین حمایت از تولیدات داخلی باید در بین مردم نهادینه و پایه گذاری شود.

ایشان برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌هایی به منظور معرفی کالاهای ایرانی را بسیار تاثیرگذار و مهم دانست و افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد تمایل به خرید کالاهای خارجی به دلیل بی اطلاعی از وجود کالاهای مشابه داخلی و یا کیفیت مطلوب آنها در مقایسه با بسیاری از برندهای خارجی است.

عضو هیات علمی واحد کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه شرکت‌های دانش‌ بنیان اظهار کرد: رهبری همواره تاکید دارند تولیداتی که محصولات شرکت‌های دانش‌‌بنیان دردانشگاه آزاد کرمان است، باید ترویج بشود و یکی از قدم‌ های عمده‌ ترویج این است که در دستگاه‌ های دولتی به جز محصول این شرکت‌ ها به کار نرود و رعایت این موضوع الزامی است.

دبیر کانون دانشگاهیان استان کرمان دکتر حمدالله منظری توکلی مصرف کالای داخلی را مترادف با حمایت از کارگر ایرانی و اشتغالزایی  دانسته و تاکید کرد: «چنانچه فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی ترویج یابد قطعا فرصت‌های کار و ثروت برای کارگر و تولیدکننده داخلی فراهم خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا