Skip to content

کمک هزینه ماه رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از اختصاص کمک هزینه ماه رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه‌ای از پرداخت ۲ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ماه مبارک رمضان به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد.

در متن بخشنامه دکتر عبدالرسول پورعباس آمده استضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در ماه پر فضیلت رمضان به استناد مصوبه دویست وپنجاهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد مورخ ۱۳۹۷/۱/۲۹، کلیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه، سازمان مرکزی و سازمان سما مجازند نسبت به پرداخت کمک هزینه به منظور تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) به اعضای محترم هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانی و غیر هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین و ساعتی دارای مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه اقدام کنند.

بندهای دیگر بخشنامه

  • در این بخشنامه تاکید شده کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدام آنان با دانشگاه در سال ۹۷ قطع شده و اشتغال به کار ندارند مشمول این بخشنامه نمی‌شوند.
  • بر اساس بندهای این بخشنامه کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مامور هستند، فقط از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هزینه مزبور را دریافت خواهند‌کرد.
  • روابط عمومی دانشگاه آزاد ضمن اعلام این خبر تاکید‌کرد: بر اساس این بخشنامه، کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کنند و مدرسان حق التدریس مشمول دریافت کمک هزینه مزبور نمی‌شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا