Skip to content

مشخص شدن تکلیف ۶۸ بورسیه بلاتکلیف دانشگاه آزاد

محمد علی کی نژاد رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر از مشخص شدن تکلیف ۶۸ بورسیه بلاتکلیف دانشگاه آزاد داد. و در ادامه گفت: از ۶۸ بورسیه بلاتکلیف ۶۴ نفر برای جذب به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و ۴ نفر دیگر نیز در دانشگاه دولتی جذب شدند.

محمد علی کی نژاد درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه‌ها گفت: تعداد زیادی از بورسیه‌ های بلاتکلیفی که در فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت‌نام کرده بودند، تعیین تکلیف شده و تنها ۶۸ نفر باقیمانده بودند که ۶۴ نفر از آنها را برای جذب به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرده‌ ایم.

کی نژاد ادامه داد: ۴ نفر دیگر را نیز به دانشگاه‌های دولتی معرفی کرده‌ایم که ا68 بورسیه بلاتکلیف دانشگاه آزادین ۴ نفر بورسیه در دانشگاه دولتی جذب شده‌اند، دانشگاه آزاد قول داده است ۱۲ یا ۱۳ تیرماه این ۶۴ نفر بورسیه را تعیین تکلیف کند.

از این ۶۴ نفر تعداد زیادی توسط دانشگاه آزاد جذب شوند

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه افزود: احتمال می‌دهم از این ۶۴ نفر تعداد زیادی توسط دانشگاه آزاد جذب شوند چون معدل‌های بسیار خوب و رشته خوبی دارند هم‌چنین از دانشگاه‌های خوبی فارغ التحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد نیز با توجه به بازنگری که در جذب استادان حق التدریس و استادان بازنشسته دانشگاه‌های دولتی داشته، تعداد زیادی از این بورسیه‌‌ها را جذب می‌کند.

کی نژاد در انتها افزود: امیدوارم تا شهریور ماه که فراخوان جذب دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، مسائل مربوط به بورسیه‌ها به طور کلی تعیین تکلیف شده باشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا