Skip to content

برگزاری دوره‌های مهارتی «پازل» در دانشگاه تهران با همکاری سازمان بین‌المللی دانشگاهیان

اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران از برگزاری دوره‌های مهارتی «پازل» در دانشگاه تهران با همکاری سازمان بین‌المللی دانشگاهیان خبر داد. دوره‌های مهارتی «پازل» در راستای افزایش ضریب اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دوره‌های مهارتی «پازل» در دانشگاه تهران

دوره‌های مهارتی پازل در راستای تحقق محور دانشگاه کارآفرین از سومین برنامه راهبردی دانشگاه تهران و افزایش ضریب اشتغال موفق دانشجویان و دانش‌آموختگان، تابستان ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

این دوره‌ها از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با همکاری سازمان بین‌المللی دانشگاهیان با شعار «پازل مهارت‌های خود را تکمیل کنید» در ۳ گروه «دوره‌های مدیریتی و اداری»، «دوره‌های فناوری اطلاعات» و «دوره‌های تخصصی» تشکیل می‌شود.

دوره‌های مهارتی پازل

  • دوره‌های مدیریتی و اداری شامل آموزش‌ها و انتقال مهارت‌هایی است که شرکت‌کنندگان را برای ورود به شرکت‌ها و سازمان‌ها به عنوان کارمند یا مدیر و کارآفرین، آماده می‌ کند.
  • دوره فناوری اطلاعات نیز شامل مهارت‌های نرم‌افزاری است که بازار کار از جویندگان کار انتظار دارد آنها را آموخته باشند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان بین‌المللی دانشگاهیان جهت کاهش فشار اقتصادی بر دانشجویان با قرار دادن تخفیف ویژه برای دانشجویان دانشگاه تهران و اعضای سازمان بین‌المللی دانشگاهیان اقدام نموده است.

متقاضیان و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۹ مردادماه به سامانه www.Puzzle.isic.ir مراجعه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا