Skip to content

صدور کارت بین‌المللی دانشجویی و اعضای هیات‌علمی در دانشگاه لرستان

دانشگاه لرستان از صدور کارت دانشجویی بین‌المللی و اعضای هیات‌علمی در دانشگاه لرستان خبر داد. دانشگاه لرستان اعلام کرد که امکان صدور کارت بین‌المللی به‌صورت آنلاین فراهم شده است.

کارت بین‌المللی دانشجویی

به نقل از دانشگاه لرستان، با توجه به اهمیت بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و معرفی نمایه بین‌المللی آن دانشگاه در سازمان جهانی ISIC ، با پیگیری‌های به‌عمل آمده امکان صدور کارت بین‌المللی دانشجویی و کارت بین‌المللی اعضای هیئت علمی به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه سازمان بین‌المللی دانشگاهیان امکان‌پذیر شده است.

خدمات کارت بین‌المللی دانشجویی و اعضای هیات‌علمی

  • دریافت کارت بین‌المللی دانشجویی به‌ویژه برای دانشجویان بین‌المللی آن دانشگاه، ضمن سهولت در ارائه خدمات بین‌المللی به آنها امکان استفاده از خدمات داخلی و بین‌المللی کارت را فراهم می‌کند.
  • هم‌چنین دوره‌های مورد نیاز برای ایجاد سازگاری موثر و جامعه‌پذیری دانشجویان بین‌المللی در ایران فراهم شده و خدمات علمی، فرهنگی و هنری به دانشجویان بین‌الملل آن دانشگاه ارائه می‌شود.
  • دانشجویان ایرانی دانشگاه نیز علاوه بر ۳۵۰۰۰ خدمت و تخفیف در ایران و جهان می‌توانند برای دریافت تخفیف شرکت در کنفرانس‌ های بین‌المللی تنها از کارت بین‌المللی دانشجویی و اعضای هیات علمی بهره‌مند شوند.
  • در مسافرت‌های خارج از کشور نیز استفاده از کارت معتبر بین‌المللی ISIC توصیه می‌شود.

لازم به ذکر است که اعضای هیات علمی و دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام کارت خود، به آدرس اینترنتی www.isic.ir  مراجعه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا