رفتن به محتوای اصلی

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۳۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: بر اساس زمان پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد همه دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد در ۱۳۲ کد رشته محل و ۶ گروه آزمایشی، روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در ۷۴ شهرستان و ۱۷۷ حوزه امتحانی به همراه بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور برگزار می‌‌شود.

تعداد داوطلبین در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۷

وی در ادامه گفت: در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۷، ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ داوطلب ثبت‌ نام کرده‌ اند که از این تعداد ۳۶۴ هزار و ۴۷۸ نفر زن و ۳۷۱ هزار و ۲۶۵ نفر مرد هستند.

آقای توکلی  با بیان اینکه ۵۵ هزار و ۸۹۱ داوطلب در کد رشته‌‌های شناور شرکت کرده‌ اند، ادامه داد: برای ۷۹۱ هزار و ۶۳۴ داوطلب کارت صادر شده و این افراد می‌‌توانند از روز سه‌ شنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷  پرینت کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت‌کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۷

توکلی بیان کرد: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی هم چنین دانشگاه آزاد در دهه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود؛ نتایج نهایی این آزمون هم دهه اول شهریور اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا