Skip to content

دانشجویان خارجی در مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون بین‌الملل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از حضور دانشجویان خارجی در مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

پویان امینی با اشاره به اینکه این دومین دوره برگزاری مدرسه تابستانی است اظهار کرد: شرکت‌کنندگان از کشورهای

مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

عراق و اسلوواکی به مدت ۳ هفته در دانشکده دندان‌پزشکی حضور داشتند و با همکاری استادان گروه‌ها و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده در تمام گروه‌های آموزشی درمانی مطالبی را آموختند.

وی در ادامه درباره مدرسه تابستانه گفت: این دوره ویژه دانشجویان مقطع دکتری عمومی دندان‌پزشکی است که در ۲ سال پایانی تحصیل خود هستند، امسال نیز مدرسه تابستانه از ۹ تیرماه آغاز شد و تا ۲۶ تیرماه ۱۳۹۷ ادامه داشت.

مراسم اختتامیه

معاون بین‌الملل دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در ادامه اعلام کرد: در مراسم اختتامیه که با حضور امیررضا رکن رئیس دانشکده دندان‌پزشکی، آرش منصوریان معاون اداری مالی، حکیمه سیادت معاون آموزشی، محمدرضا خامی مشاور عالی معاون بین‌الملل دانشگاه، نمایندگان بین‌الملل گروه‌های آموزشی و دنیا علی‌نژاد قائم‌مقام معاون بین‌الملل دانشکده و… برگزار شد به شرکت‌کنندگان، گواهی شرکت در دوره مدرسه تابستانه، دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سال ۱۳۹۷ اهدا شد.

شکیب هم‌چنین از معاونت بین‌الملل دانشگاه، مدیران این حوزه، هیات رئیسه دانشکده، تمام استادانی که دلسوزانه در این دوره به عنوان مدرس همکاری داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا