Skip to content

آغاز زمان تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه آزمون دستیاری پزشکی

آغاز زمان تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه آزمون دستیاری پزشکی شروع شد. فرصت تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه در چهل و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند مدارک خود را تکمیل کنند.

به منظور تسریع در فرایند بررسی مدارک داوطلبان چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که منجر به صدور کارنامه علمی خواهد شد. ویرایش سهمیه و تکمیل مدارک از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی فعال خواهد‌بود.

آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدرک سهمیه ای خود را به طور کامل ارسال نکرده اند، باید مدارک خود را در زمان ذکر شده ارسال نمایند.

سهمیه آزمون دستیاری پزشکی مناطق محروم

داوطلبانی که خواستار استفاده از سهمیه مناطق محروم هستند باید با کلیک بر روی فرم های مربوط به مناطق محروم فرم مربوطه را دانلود و پس از تکمیل ارسال نمایند.

در صورت عدم ارسال مدارک در موعد تعیین شده سهمیه مورد نظر برای داوطلب لحاظ نخواهد شد و سهمیه آزاد برای داوطلب منظور خواهد شد.

پس از بررسی مدارک و تایید سهمیه‌ها از ارگان های مربوطه کارنامه علمی همراه با رتبه‌ها اعلام خواهد‌شد.

 آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی

چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۳۹۶ پزشک عمومی ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا