Skip to content

حمایت از اعضای هیات علمی ایجادکننده سازمان مردم نهاد

دکتر سیدعلی جواد موسوی معاون فرهنگی‌ و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تلاش این دانشگاه در راستای تاسیس سازمان‌ مردم نهاد گفت: از اعضای هیات‌ علمی که مشتاق به ایجاد سازمان مردم نهاد (NGO) باشند حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال گذشته در حوزه مشارکت‌های مردمی فعالیت‌ زیادی داشته  گفت: در سال ۱۳۹۶ سعی شد تا با سازمان های مردم‌نهاد ارتباطات بیشتری داشته باشیم. در این راستا و تا حدودی با تقویت ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد توانستیم بسیاری از فعالیت‌‌هایی که بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است را به این سازمان‌ها محول کنیم.NGO

حمایت از سازمان مردم نهاد

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره فعالیت‌‌های این دانشگاه در حوزه مولفه‌های اجتماعی موثر به سلامت، افزود: در سال گذشته مولفه‌هایی که بر سلامت جامعه موثرند در دانشگاه علوم پزشکی ایران بررسی شد. همچنین در جلساتی با فرمانداری‌های استان‌ها شرکت داشته‌ایم.

وی اظهارکرد: تلاش بر آن بوده در سال ۹۶ اعضای هیات علمی و دانشجویان را با مولفه‌ های اجتماعی موثر بر سلامت آشنا کنیم و فعالیت‌های خود را در این زمینه‌ها تقویت کنیم.

شایان ذکر است سازمان های مردم نهاد از جمله نهادهای موثر در مشارکت اجتماعی عمومی تلقی می‌شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا