Skip to content

ترم تابستانه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

دکتر سید محسن رحیمی مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از برگزاری ترم تابستانه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی خبر داد.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: با توجه به استقبال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از برگزاری ترم تابستان، سعی می‌شود امسال نیز این طرح اجرا شود.

اولویت‌های امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت پیگیری امور مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر را از اولویت‌های این مرکز در سال جاری برشمرد.

وی اظهار داشت: سال قبل با ابلاغ دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاه دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکیها، ۷ دانشگاه اقدام به برگزاری ترم تابستانه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر کردند که این اقدام با توجه به اینکه دانشجویان در همان محل سکونت خود می‌توانستند ترم تابستان را بگذرانند بسیار مثبت بود و مورد استقبال قرار گرفت.

رحیمی یادآوری کرد: برای تابستان سال جاری هم مرکز امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در تلاش است تا این اتفاق تکرار شود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ارتقا ساختار در ستادها و مراکز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برشمرد و تاکید کرد: سال قبل ساختار جدیدی در وزارت بهداشت برای ستاد شاهد و ایثارگر ابلاغ شد، و امسال هم پیگیر هستیم که این ساختار در دانشگاه‌ها ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: موضوع استاد دانشجو از موضوعات مهمی است که با حضور پررنگ و موثر استادان مشاور و راهنما، استفاده از ظرفیت دانشجویان و نیز برگزاری کلاس‌های تقویتی نیز همانند سال‌های گذشته اجرا خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا