Skip to content

اعلام استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد نخبگان

آخرین مهلت اعلام استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد نخبگان در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ اعلام شد. دانشجویان مشمول این جوایز در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند با تکمیل فرم های مربوطه از تسهیلات بورسیه دانشجویی خود از آخرین مهلت اعلام استفاده از این جوایز خبر داده بود.

جوایز دانشجویی بنیاد نخبگان

 دانشجویان مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ فرصت دارند فرم مربوط به فعالیت‌های دانشجویی در رابطه با  استفاده از تسهیلات بورسیه دانشجویی (واریزی ماهیانه) را تکمیل و به مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.

دانشجویان مشمول استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد نخبگان

تمامی دانشجویان مشمول (دانشجویانی که نام آن ها در لیست  از طرف بنیاد ملی نخبگان است) در خصوص دریافت بورسیه دانشجویی (واریزی ماهیانه) در مقاطع مختلف باید موارد اعلام شده را اعمال کنند.

مبلغ این بورسیه در نیم سال اول بدون ارائه گزارش کار دانشجویی توسط بنیاد نخبگان برای دانشجویان واریز شده است اما برای نیم سال دوم باید گزارش کار دانشجویی برای بنیاد ملی نخبگان ارائه شود تا مبلغ مذکور به دانشجو پرداخت شود.

دانشجویانی که هم اکنون انجام فعالیت دانشجویی در مراکز مرتبط با دانشگاه‌ ها هستند تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند فرم مربوط به فعالیت‌های دانشجویی را از لینک مربوطه دریافت و تکمیل کنند و به مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا