Skip to content

عدم بازگشت رشته‌های باقی‌مانده صداوسیما

رشته‌های باقی‌مانده صداوسیما

مجتبی شریعتی نیاسر معاون وزیر علوم از عدم بازگشت رشته‌های باقی‌مانده صداوسیما خبر داد. معاون آموزشی وزارت علوم گفت: از مجموع ۹ رشته دانشگاه صدا و سیما ۶ رشته را بازگردانده‌ایم و رشته‌های دیگر، چون این دانشگاه شرایطش را ندارد، بازگردانده نخواهد شد.

مجتبی شریعتی نیاسر درباره اینکه او به مسئولان دانشگاه صداو سیما قول داده بود که رشته‌های این دانشگاه  را پیش از ظهر روز قبل به دفترچه بازگرداند، ولی به آن عمل نکرده است، گفت: این موضوع اصلاً درست نیست و صحت ندارد.

عدم بازگشت رشته‌های باقی‌مانده صداوسیما

شریعتی نیاسر ادامه داد: از مجموع ۹ رشته دانشگاه صدا و سیما ۶ رشته را بازگردانده‌ایم و رشته‌های دیگر، چون این دانشگاه شرایطش را ندارد، بازگردانده نخواهد شد.

معاون آموزشی  وزارت علوم درباره شکایت دانشگاه صدا و سیما از وزارت علوم در صورت عدم بازگشت رشته‌ها گفت: اشکالی ندارد شکایت حق قانونی هر فرد است اگر شکایت هم صورت بگیرد مانعی ندارد ما تابع تصمیمات نهادهای بالا دستی خواهیم بود.

وی در پایان ادامه داد: اگر نهاد بالا دستی به این جمع‌بندی برسد که این حرکت خلاف است و به این جمع‌بندی برسد که مصوبه شورای عالی اداری مشکل دارد، همه باید تابع دستور باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا